KENANGAN SILAM :'(






*Muka semua aku tgk macam budak-budak lagi siaa semua WAKAKA

Rindu siaa nak pegi lagi tempat nii ,
to pudin , nabil , kaleq , ajib , arif , daus , aqil , Zul : bila nak berkayak lagi ? dah lama siaa tak pegi,
rindu pulak rasanya HEHE,



Ni time bila pulak ?
HAKHAK time nii bilaa laa aku pun tk ingat sgt laa time nii ,
yang aku tau pegi sini sebab ada ceramah + tips-tips untuk berjaya dalam PMR,
*hujung-hujung aku berjaya ke dlm PMR ? -.-
 seingat aku laa kan , ni dekat UTM Skudai,

siapa dia ni ?
HAH ini laa dia penceramah terbaek yang pernah aku jumpa yang bernama  :
GHALIB YUNUS
 aku dah tak ingat dia bagi ceramah subjek apa . LOL

GG laa team nii,
SSI RUGBY CLUB,
masa nii tahun 2008 kat Hutan Bandar COARCH (haiyum) Bob bawak kami
tapi sekarang COARCH Bob dah pergi meninggalkan kami disebabkan kekalahan kami terhadap EC -.-

2 comments:

  1. Serius , aku berdekak gila ba punya tengok muka muda korang HAHAHA

    ReplyDelete